Gabriel - OneOffice
21499
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-21499,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.7,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1,vc_responsive

GABRIEL

”Med OneOffice føler vi altid, at vi er en højtprioriteret kunde”

”Som børsnoteret virksomhed skal vi hvert andet år sammen med vores revisorer gennemføre en kritisk gennemgang af vores it-systemer for at vurdere driftssikkerheden og den økonomiske soliditet hos vores it-leverandører. Og den eksamen består vi altid uden problemer. Ikke mindst takket være vores samarbejde med OneOffice.”

Dét fortæller Anders Hedegaard Petersen, der er CEO i virksomheden Gabriel, der har hovedkontor i Aalborg og er Europas førende producent af møbelstoffer med en eksportandel på mere end 90% og med mere end 200 medarbejdere   spredt ud over hele Norden, Europa, Asien og USA.

Hos Gabriel har man siden 2007 brugt OneOffice som den udvalgte leverandør af teknisk it-ekspertise og brugersupport, og det samarbejde udvikler sig løbende, fortæller Anders Hedegaard Petersen, der har været CEO siden 2010 – og før da logistikchef i virksomheden:

”Vores hverdag er præget af en hastigt stigende globalisering og af et stadig mere komplekst vareflow med kunder og salgsafdelinger i flere og flere lande. Så vi stiller stigende krav til tilgængeligheden på vores it-systemer for vore 200+ brugere verden over. Så arbejdet ikke går i stå, hvis en bruger i for eksempel Kina får tekniske problemer med sin pc eller printer eller med sin netværksforbindelse. Så vi har hele tiden nye krav og ønsker til vores samarbejde med OneOffice. Udfordringer som de håndterer til vores store tilfredshed.”

Godt rustet til fremtiden

Man sammenligner også udgifterne til drift og support i forhold til, hvad det ville koste at løse disse opgaver selv, tilføjer Anders Hedegaard Petersen:

”Jeg tror egentlig ikke, at det er billigere at købe disse services hos OneOffice, end hvis vi gjorde det selv. Men vi får en langt mere kvalificeret og opdateret teknisk rådgivning og support, når vi bruger dem. Så hele vores it-infrastruktur er langt mere driftssikker og robust, end den ville være, hvis vi selv havde ansvaret for det. Så vi er godt rustet til at følge med den it-tekniske udvikling i en verden, hvor både teknologien og vores virksomhed og marked ændrer sig hele tiden.”

”Det er en konklusion, som vi løbende får bekræftet i vores arbejde med Risk Management, hvor stabiliteten af it-systemerne jo spiller en helt afgørende rolle,” tilføjer Anders Hedegaard Petersen og konkluderer:

”Vi er meget tilfredse med vores samarbejde med OneOffice i bred forstand, fordi vi føler, at vi er en højtprioriteret kunde hos dem. Hvis vi for eksempel får et akut it-problem uden for den aftalte servicetid fra klokken 8.30 til 17, så er de ikke bange for at træde til og tage sig af problemet. Uanset hvornår vi ringer. Og i de fleste tilfælde uden at de sender nogen ekstraregning.”

Gabriel en førende producent af møbelstoffer

Innovation og værdiskabende samarbejde er fundamentale værdier hos Gabriel A/S, der er Europas førende leverandør af møbeltekstiler. Virksomheden, der beskæftiger 200+ medarbejdere i flere forskellige lande, har hovedkontor i Aalborg. Virksomheden sælger møbeltekstiler og -komponenter, polstrede overflader samt relaterede tekstile løsninger og services til møbelproducenter verden over. Gabriel A/S er en moderne børsnoteret virksomhed, der bygger på over 160 års traditioner.

Gabriel havde i regnskabsåret 2012/13 en omsætning på 265 millioner kroner og en eksportandel på 91%.

Centrale systemer:
Lawson M3 ERP, SuperOffice CRM, Targit BI, Office pakken, ShareFile, ReadSoft Invoice, AS400, UPS WorldShip, 3CX IP Phone, Yammer

Adresse:
Hjulmagervej 55, 9000 Aalborg

Web:
www.gabriel.dk

Telefon:
+45 96 30 31 00

Anders Hedegaard Petersen
CEO

Download Case story