Cargo 2000 - OneOffice
21616
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-21616,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.7,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1,vc_responsive

CARGO 2000

”Takket være OneOffice, så har vi aldrig bøvl med it-systemerne”

”Her i virksomheden der ønsker vi at bruge al vores tid på at drive forretningen ordentligt, så kunderne bliver tilfredse. Derfor vil vi ikke skulle bruge en masse tid og kræfter på at vedligeholde og opdatere vores it-systemer og på at få dem til at køre ordentligt. Det skal simpelthen bare være i orden, så vi ikke skal bekymre os om det. Og det krav, det får vi opfyldt med vores OneOffice-aftale med OneOffice.”

Så klart og kontant lyder budskabet fra Michael Halgrener, der er direktør i og medejer af transportvirksomheden Cargo2000, der har i alt 18 medarbejdere i hovedkontoret i Århusforstaden Holme og i københavnsafdelingen i Hvidovre.

Cargo2000 kører varer for kunderne mellem de nordiske lande, Tyskland, Storbritannien og Benelux og arbejder med en meget klar målsætning om ’at have tilfredse og loyale kunder’ og ’at løse enhver transportopgave på en professionel måde’.

De målsætninger kræver, at virksomhedens it-systemer kører uden problemer. Og det gør de, fortæller Michael Halgrener:

”Vi har altid haft den holdning, at vi ikke selv vil slås med it-systemerne. Så vi har altid fået kørt vores it ude i byen. Og for tre år siden, der sagde vi farvel til den leverandør vi brugte dengang, fordi vi var utilfreds med den service de leverede. I stedet kontaktede jeg det store it-firma Atea, som anbefalede mig at bruge OneOffice og deres hosting løsning OneOffice i stedet for.”

”Det råd fulgte jeg, og den beslutning har jeg aldrig fortrudt, for vi har siden 2008 haft en it-leverandør, der lever 100% op til de krav, som vi stiller: At vi ikke selv skal bruge kræfter på it-systemerne, og hvis der er noget som helst på it-siden, der ikke fungerer ordentligt, så ringer man til dem, og så bliver det ordnet med det samme. Uanset om klokken er fem om morgenen eller syv om aftenen eller det er i weekenden. For vores it-systemer de skal køre døgnet rundt. Og hos OneOffice, der får vi altid hjælp med det samme, uanset hvem der ringer. Og vel at mærke uden noget regelrytteri om, hvad der står i vores supportaftale. De løser problemerne først, og så kigger de først på aftalen bagefter, hvis de da overhovedet gør det. Og så leverer de altid deres hjælp på en god og hyggelig facon, uden stress og hastværk. Og det er noget, som vi sætter stor pris på.”

Drift og support af alt IT-udstyr

Cargo2000’s aftale med OneOffice omfatter drift og support af alt it-udstyret til de 18 medarbejdere i de to afdelinger og af alle de it-programmer som man bruger. Dog undtagen C5 ERP-systemet, som OneOffice ikke har villet påtage sig ansvaret for, fordi man ikke har den nødvendige faglige viden til det. Supporten til C5 kommer derfor fra det firma, der har leveret det. OneOffice sørger dog for, at C5 er tilgængeligt i OneOffice-miljøet døgnet rundt ligesom som de øvrige programmer.

Alt det centrale it-udstyr er placeret i hostingcenteret i Ballerup, som medarbejdernes pc’er – og virksomhedens printere – så er koblet op til en cloud-løsning som betyder, at al software og alle data ligger centralt, så medarbejderne kan få adgang til det, uanset hvor de er henne, blot de har en pc med internet-forbindelse.

Hele dette tekniske arrangement, der også indebar, at alle de gamle pc’er blevet skiftet ud med nye tynde klienter, blev i øvrigt klaret på én dag, fortæller Michael Halgrener, og det hele har nu kørt siden 2008 uden én eneste alvorlig driftsforstyrrelse.

Så han er særdeles tilfreds med firmaets it-situation og med samarbejdet med OneOffice. Og det gælder også den økonomiske del af aftalen, understreger han:

”Det er ikke, fordi OneOffice er billigere end konkurrenterne. Men det er den måde, de kører det på, som vi er så glade for. For de fleste andre it-leverandører, de kan jo finde på at sende en ekstraregning, bare man spørger, hvad klokken er. Men hos OneOffice, der får vi aldrig uventede regninger. Vi betaler en fast pris om året for en serviceaftale, som er præcist tilpasset til vores behov. Og det er så det. Helt reelt og bundhæderligt, og det er jo noget, som vi jyder lægger stor vægt på. Så det er vi meget tilfredse med.”

CARGO 2000

Hos Cargo 2000 A/S ser vi det som vor vigtigste opgave at tilsikre, at vore kunder er tilfredse og opnår markedets bedste service til den rigtige pris. Vi sætter en ære i at rådgive vore kunder bedst muligt, og at vore erfarne og kompetente medarbejdere tilbyder kunderne den bedste og billigst mulige løsning på logistikken. Vort forretningsgrundlag bygger på stærke personlige og langvarige relationer til alle vore kunder, vognmænd og andre forretningsforbindelser. Vi holder hvad vi lover, og netop derfor er vort motto KEEPING PROMISES.

Adresse:
Hammerholmen 39 M, 2650 Hvidovre

Web:
cargo2000.dk

Michael Halgrener
Direktør
Download Case story